Telefonisch bereikbaarheidkan voor jouw bedrijf van cruciaal belang zijn. Mensen die bellen wil je altijd te woord staan. Soms hebben ze hulp nodig, willen ze meer informatie of willen ze misschien een bestelling plaatsen of een plek reserveren. Moet je dan altijd naast de vaste telefoon op werk blijven zitten voor het geval dat iemand belt? Dat hoeft niet meer! Wij zorgen dat je altijd bereikbaar kan zijn via het telefoonnummer van je bedrijf. Of je nu onderweg, thuis of op een andere locatie bent.
Met VOIP van Glas IT ben je altijd telefonisch bereikbaar
De traditionele telefonie is de afgelopen jaren steeds meer vervangen door Voice over Internet Protocol (VOIP), waarbij de spraak via internet of een ander IP-netwerk overgedragen wordt. Hierdoor is er slechts één infrastructuur nodig voor data en telefonie.
Met VOIP van Glas ITben je altijd telefonisch bereikbaar en heb je meteen ook de meest geavanceerde telefooncentrale voor je bedrijf.Je medewerkers kunnen vanuit huis nog steeds bereikbaar zijn op hun telefoonnummer van de zaak.
Het VOIP systeem is flexibel, schaalbaar en kostenefficiënt. Of je liever je smartphone, je vaste toestel of zelfs je computer ervoor wilt gebruiken: het kan allemaal. Glas IT zorgt standaard dat het altijd werkt met jouw mobiele telefoons. Zodat je mobiel een compleet verlengstuk wordt van de telefooncentrale. Daarnaast maken wij gebruik van het betrouwbare en stabiele netwerk van KPN. Zo ben je altijd en overaltelefonisch bereikbaar.
Nooit meer omrijden door VOIP van Glas IT
In het voorjaar 2020 werkte heel Nederland thuis, ook bij het consultancy kantoor in Geldermalsen. Glas IT sprak de eigenaar en vroeg hoe het thuiswerken ging. Dat ging prima met de laptops en Microsoft 365. Alleen de telefooncentrale moest elke dag doorgeschakeld worden naar een andere werknemer. En dat kon ze helaas alleen handmatig doen op kantoor. Glas IT heeft toen vlot en efficiënt een VOIP systeem geïnstalleerd, waardoor ze vanuit elke locatie de telefooncentrale door kan schakelen.
“Elke ochtend reed ik naar kantoor om de telefoon, handmatig door te schakelen naar een andere werknemer. Dat was zo omslachtig en niet efficiënt. Gelukkig kan ik nu dat heel makkelijk doen vanuit huis, dankzij onze nieuwe VOIP systeem. Al onze medewerkers zijn nog steeds bereikbaar op ons zakelijk nummer. Zelfs als ze thuiswerken.”